Internet je poměrně dobrý nástroj, jak si předat své zkušenosti a to prakticky v každé oblasti. Naprosto skvělým krokem, který poslouží všem jedincům, kteří hledají práci, je portál, který zveřejňuje recenze firem. Tyto informace sdělují lidé, kteří mají zkušenosti v dané společnosti. Tím se snadno získají velmi cenné informace. Ty mohou samozřejmě podle hodnocení buď firmu podpořit, nebo naopak se pozvednou varovné signály proti vedení či celkovému prostředí. Mnoho firem si ale uvědomila, že takové hodnocení ji může pozdvihnout, ale rovněž vydat rozsudek, že časem dojde k úpadku.
Jaká jsou hodnocení
Pozitivní hodnocení – to se dobře čte i poslouchá. Kladné recenze firem jsou jednoznačně velmi dobrou vizitkou a dává to šanci na příjemné prostředí či jednání s vedením. Nechybí ani správný kolektiv, ve kterém se bude příjemně pracovat.
Negativní hodnocení – to bude varovný signál, který bude znamenat jen jedno jediné, že brzy se dostaví problémy, které se budou složitě řešit. Může to být i jistá svázanost na pracovišti nebo strach či další jiná problematika. To ovšem vždy způsobí, že se nikdo nebude do takového zaměstnání těšit.