Manažerské rozhodování představuje poměrně veliký problém, se kterým se každodenně setkávají lidé v tomto oboru na této pozici. Protože máte pod sebou nějaké zaměstnance, tak musíte mít pevné slovo a v mnoha případech udělat nějakou volbu. To je poměrně dosti stresově a psychicky náročné, protože si můžete neustále v hlavě omývat, zdali to byla dobrá volba, jestli jste neměli zvolit spíše druhou variantu a tak podobně. Nezoufejte ale, je to sice obtížné, ale manažerská práce za to přeci stojí. Proto se naučte žít s tím, že máte docela velikou zodpovědnost a že se dostanete každou chvilku do situace, kdy bude další vývoj záležet pouze a jenom na vás.
Důvěřujte si
Abyste mohli učinit dobré rozhodnutí, které bude dobré nejenom pro vás, ale pro celé vaše oddělení a firmu, tak si musíte hlavně věřit. Musíte být sebevědomí a být si stoprocentně jistí tím, že volba, kterou jste učinili, byla zkrátka správná. Bez toho by to nešlo, akorát byste se utápěli myšlenkou, co by asi bylo, kdybyste to byli bývali udělali tehdy jinak.